jessiebanning.reismee.nl

Fiesta del Torros

Oke, dit schiet niet bepaald op, met mijn weblog, ik denk dat ik het maar anders aan moet pakken. Ik heb hiervoor bijna per dag een heel lang verhaaltje geschreven en ik ben nu in maand 1 in mijn weblog terwijl ik hier nu al ongeveer een half jaar zit. Al heb ik zoveel dat ik wil vertellen over Covelo, de feestjes, rijke leven en reisjes, ga ik een bondige samenvatting geven, ipv van alles leuk beschrijven!

Oke om het af te leren nog een uitgebreid verhaal! Een feest, een geweldige dag: Zaterdag9 augustus. S´ochtends een lekker vers ontbijtje van de bakker, en s´middags kwamen de ouders van Lucia die ook bleven slapen. Alberto en Mar moesten die dag weg en namen Albertito mee dus ik had de meisjes. Meiden met hun vriedinnetjes gespeeld en s´middags weer heerlijke visjes in Bar Covelo, schelpdiertjes zoals ik ze altijd van het strand in Noordwijk meenam naar huis lagen nu op me boord.

Lekker dagje, nog een aantal spelletjes gespeeld, en Alberto komt aangelopen, ´Jessie vamos a Pontevedra´ oke fijn wat staat me nu te wachten, ik moest ook me slaapspullen meenemen want ik bleef in hun pontevedra huis slapen..

Om 8 uur had ik een afspraak met Letti en Marta om eens lekker te feesten, het was namelijk groot feest in Pontevedra vanwege de stierenvechters, Maar serieus ik had geen idee wat me te wachten stond dus ik had kort rokje leuk wit topje aan, Het weer was lekker, mijn mood helemaal top (dit was ongeveer de derde keer feesten in deze week) Ik werd heel aardig afgezet door Alberto, en Marta stond me op te wachten, Ze moest hard lachen omdat ik een wit shirtje aanhad en verzekerde dat hij na deze avond knalrood zou zijn. De stad had echt feest, iedereen was vrolijk bewapend met wijnsupersokers en nog meer alchohol maar dan om te drinken. Menn, echt craizy we liepen weer naar hetzelfde plein als vorige keer en om een uurtje of 8 wat het pas was was de helft al meer dan lam, ging iedereen uit ze dak en waren er gelukkig geen kinderen of oude mensen in de buurt te vinden.

Ik kreeg drankje en ik zag dat bij de aankopen die ons groepje had gedaan een gast een gratis shirt kreeg. De hele nacht was ik nogal in een spontane bui dus uit dat shirt! Is voor mij! En ik kreeg hem. Ik meen het ik heb met nog nooit zoveel mensen gepraat, ik kon nog niet zo heel goed spaans dus werd geholpen door chico (vriend marta en engels gestudeert) Waar ik ook ging, ik had wel een leuk gesprek. Waardoor ik uurtje lateer ook iedereen op het befaamde pleintje had ontmoet en nu iedereen me kende. Ik was nogal in een vrolijke bij en zag mijn hottie 4 uur klok dus ik marta marta kom mee, dus beetje brutaal maar hij was echt heel leuk, ik heb er 5 foto´s en betoverd gesprekje aan over gehouden hij kon geen woord engels en ik geen spaans, toch een van mijn interessantste gesprekjes ooit haha, ik was er wel achter gekomen dat hij fotograaf was, maar goed iniedergeval ik werd ingepikt door een van de beste vrienden van Marta, hij had 2 Hollandse vrienden en kon flauwe (scheld) zinnetjes in het Nederlands, dus nouja ik ben altijd wel in voor een gesprekje over NL, hij had aaaardig wat op en was er van overtuigd dat hij aan het eind van de avond mij zou hebben. Maar helaas ze droom ging verloren en ik werd gered door mijn prins op het witte paard.

Na een tijdje kreeg ik een telefoon tegen mijn oor gedrukt van ja wel Mr. vervelend. Who is this? Had ik dus zijn Nederlandse vrienden uit groningen aan de lijn. Haha, nou dat was wel even leuk om toch na zo´n lange tijd even Nederlands te praten

De avond was echt heerlijk. En we gingen op een geven moment maar even de kermis op, die hier dan ook de hele nacht doorgaat. Papito (ben er achter gekomen dat zijn naam Chico; ookwel jongen) was aaaardig bezopen en ook zijn vriend die gedate dat met de bekende presentatrice. Ze bleven me dan maar vertellen dat ze me zo´n leuk gezellig meisje was en dat ik altijd zo spontaan en vrolijk bleef. Okeee.

Ik werd uitgedaagt door de ´mannen´ om een potje darten, hihihi. Nou wie mij kent, ik serieus versla menig man (heee Fons). En terwijl de ´mannen´allemaal mis gooien. Had ik zoiets, zo moeilijk kan t toch niet zijn., EN TJACKA ik had ze alle 3 perfect gegooit en ging sereius met een teddybeer tergroote van Tito naar huis!!

Ahhhh, dat was echt een leuk feestje, beste tot nu toe!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active