jessiebanning.reismee.nl

Covelo

6 Augustus. Ik werd om half 9! gewekt door Tito ook Ana was al wakker en we hebben vervolgens een beetje uitgerust, bankgehangen en rustig ontbeten totdat Rocio eindelijk wakker werd. Toen Alberto s´middags kwam had hij Lucia een vriendinnetje van Rocio en Ana bij zich, die deze week bleef slapen. Een knap meisje, ondeugend, gekleed in Tommy H. En had ik s´avonds weer hele gesprekken met Alberto, die haast geen engels spreekt, en zijn engels alleen weet van engelse filmtitels en musicals. Hij vind het zijn plicht mij Spaans te leren en ik moet dan ook met hem in het spaans prberen te praten, dan noemt hij het ´ Jesy Spanisch time!¨ Haha

7 Aug. Het weer was vandaag niet zo lekker dus we zaten vooral binnen. Ik werd door Lucia en Rocio meegesleurd om hotelletje en vliegtuigstewardesje te spelen. S´middags ging ik met Mar en Tito mee naar de tante´s huis. Dat onwijs mooie huis, om daar een bakkie koffie te doen, ik ging die kleine, daar eenmaal aangekomen, eerst naar de paardjes verder op kijken en bramen plukken, en eenmaal terug speelden we in de dure BMW van de broer van Mar. Die kleine is helemaal verzot van auto´s en moters maar ik was als de dood dat er iets kapot ging. Het heeft me iniedergeval wel een hele leuke foto opgeleverd

S´avonds liet ik de foto´s van Tito met de paardjes zien en zei Arberto dat hier in Pontevedra in de bergen wilde paarden zijn en dat hij ze wel eens ziet als hij een fietstocht maakt . Ook begon hij over een hele rijke vriend die eigen paarden heeft enzo en dat we daar binnenkort wel een keer met het gastgezin heen gaan. We zullen zien!

Na het eten had ik eindelijk het gesprek met Mar waar ik telkens naar gevraagt had. En het was een goed gesprek, ik heb een rooster van 30 a 35 uur per week (werkelijkheid meer) en verdien 65 euro in de week, ik moet de kids engels leren, orden, respect, samen met ze eten, en zo straffen als het nodig is en ik moet vrienden met ze worden. 2 Later kon ik eindelijk naar me bedje toe.

Zaterdag 8 aug. Hete dag, de broer van Alberto was op bezoek met zijn vriend en de hond genaamd Can (Gallego voor hond). We weer heel lekker middageten, ik schepte ruim op en zag dat die broer van A. nauwelijks at hij die al zo mager was zat op een dieet, my god!

Bij het avondeten was ik alleen met de kids en moest ik Tito voeren, dat ventje is echt onmogelijk! Ik nam hem dus uiteindlijk mee naar zijn kamer en hij bleef maar huilen, na 3 keer terug te zijn gelopen met een belofte dat hij wel zou eten en het vervolgens weer niet deed, was dat de laatste keer! Ik plofde me zelf op het bed naast hem en het bed begon te kraken en oppeens begon hij te lachen dus ik deed een beetje mal en dubbel dat dat ventje lag, wat een acteurtje man!

Goed eindelijk de kleine op bed en nu de meisjes, mar en Alberto waren net thuisgekomen. En Rocio liep terug van haar kamer en zei ik ga niet slapen er in een muis in mijn kamer!! Ja thuurlijk nou dus Mar en ik kijken, bezemsteel in de hand, en niets, stt heel stilletjes voor de kleine keken we toch voor de zekerheid onder de bedden, In ene met zijn drieen tegelijk GILLEN!! we sprongen zo snel mogelijk op het dichtsbijzijnde bed, en moesten keihard lachen om onzelf. Maar nu opgesloten en allemaal als de dood voor de muis, ik was op het bed bij t raam gesprongen en gelujkkig had dit raam ook uitzicht op Bar Covelo waar Alberto was dus ik ben letterlijk uit het raam gaan hangen en we hebben Alberto om hulp gevraagt. De sukkel geloofde ons niet en uit eindelijk zijn we veilig onstnapt maar hij zat er echt en ik ging het bewijzen, Dus met ze alle weer in de Kamer Als 3 angstmuizen zaten wij te heel voorzichtig te kijken en Alberto had het wapen, de bezemsteel in zijn hand, 5 min later niets gevonden, klaar om te gaan, Oh gosh tilt A. het kussen van Rocio op en zit hij eronder was echt onwijs angstig dus wij sprongen weer zo snel mogelijk op de bedden, en dat beest sloeg op wild en liep ggvv over onze bedden heen, nee serieus ik was niet angstig van angst maar beesten zijn echt smerig! Dus na wat tripjes van bed naar bed gesproken zat hij is een val en een Alberto hem doodgeslagen met de bezemsteel, ik durfde niet te kijken en zat met Rocci gekluisterd in elkaars armen. Die avond keken we ook nog een stukje Blade. En boven alles heb ik toch nog heerlijk geslapen (maar wel eerst onder me bed gekeken )

Un besito

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active