jessiebanning.reismee.nl

Ziek en Familie Ana

2 Augustus. Nou de vorige dag had me dus mijn kop gekost en die cider was sterker dan ik had gedacht! Ik lag een dag ziek op bed. Fijn terwijl de zon vrolijk zat te stalen had ik alleen nog maar oog voor de toiletpot, Mar, de moeder van het gezin, was wel heel lief en bezorgzaam en bracht me lief Kamillethee. Ik heb haar maar verteld dat het door het eten van gister kwam, dat mijn maag dat niet aan kon en moest wennen. Ik had mijn verhaal goed klaar ik wist alleen wel dat de cider ook nog ergens in het verhaal moest passen.

Letti en Marta hadden me die avond ook uitgenodigt maar helaas moest ik dat afslaan ik voelde me daar nog niet goed genoeg voor en dat kon ik niet maken tegenover het gezin.

Bij het avondeten (lees maar nachteten) aten we bij Bar Covelo en we hadden die dag visite gehad van De Familie Ana, ja appart maar hier in Galicie noemen ze hun kinderen naar hun zelf en hebben we hier dus moeder ana en dochter ana, en omdat ik geen achternaam onthouden heb Familie Ana! Bar Covela bracht weer alle lekkere visjes op tafel en ik voelde me weer goed genoeg om alles uitteproberen alleen helaas waren we nu met 2 moeders op pad en was het beter dat ik de lichtje dingetjes had en als de vaders me dan stiekem wat calamaris voorschotelde krijg ik 4 ogen op gericht. Maar ik waardeerde de bezorgdheid en heb dus (met een klein tegenzin) de lekkere visjes in ruim gebakken olijfolie laten liggen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active