jessiebanning.reismee.nl

Spaanse Familie

Vandaag, woensdag 30 Juli. Vandaag hebben Ana, Albertito en ik een wandeling naar het zogehete Loversbeach gemaakt. Het was zo´n 15 a 20 minuten lopen. En dan eindig je bij een cute strandje wat je of prive of bijna prive hebt. Middenin de middle of somewhere met overal groen om je heen en een strand met glittertjes. Dat is wel een goeie beschrijving.

Na het middageten had iik een babbeltje met Bea, een au-pair die hier ook in Covelo zit. Ze komt oorspronkelijk uit Polen en ze heeft voor 5 maanden in Leiden gewoont! Dus het klikte natuurlijk helemaal. Ze wist alles nog over Albert Hein, voorverpakte maaltijden, stroopwafels en drop. Haha, we spraken af dat we snel wat leuks gingen doen samen.

S´avonds gingen we weer naar het mooie el tia´s huis. Dit keer was het een stuk drukker. Bijna de hele familie was er en bleef eten. We aten Paella, zelfgemaakt, in een onwijs grote pan, en het blijkt dus onwijs moeilijk om te maken te zijn je moet je exact aan de kookminuten houden etc. Iniedergeval al de nichtjes van de familie waren er dus ook dus had ik een btj gezelschap van mensen van mijn leeftijd. Ik heb de hele avond leuk gebabbeld met Leticia, ze kwam zelf net uit China en ze werkt voor de ING-bank (Nederlandse Bank). De paella was heerlijk en de sfeer super. Ik had trouwens nooit geweten dat paella zo lekker kon zijn want in Nederland vond ik het niet echt te eten. De Spaanse eten hier echt heel goed, heel rijk eten. Als voorgerecht hadden we enpanada (knapperig drooddeeg met of intvis of kip en in met allerlei groentes en meer , heel rijk heel lekker). Als nagerecht zoet suikerbrood met koffie. Lekker lekker, na het eten om een uurtje of 11/half 12 gingen we, ik letti en marta een stukkie lopen ff weg van de familie. De nichtjes waren heel aardig en we hadden leuke gesprekken. Natuurlijk ook over NL en het eerste wat de mesen dan over Nl te binnen schiet is natuurlijk de legaalheid van drugs. Haha, ach tenminste weten ze iets over NL. We zaten op een strandje en we lagen helemaal dubbel, ze wilden namelijk toto 10 tellen in mijn taal maar dat klinkt gewoon zo grappig dat ik het niet meer had.

Dus kortom een heel gezellig dagje, en om een uurtje of half 2 gingen we naar huis.

Foto´s: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums
(klik op de link en log in als jessica_banning5@hotmail.com met als wachtwoord Spanje, met hoofdletter. Aub geen dingen wijzigen en tussen jessica en banning zit een laagstreepje, een underscore)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active