jessiebanning.reismee.nl

´ Eerste echte dag`

Het was alweer dinsdag en ik had gister mijn mams gedag gezegt. ALberto en Mar werken elke dag nog en nemen volgende week vakantie. Ik moest dus nu al helpen met de kinderen.

Elke dag, 5 dagen per week is Paola er, een 19 jarige zuid-afrikaanse vrouw er ze is hier huisvrouw, schoonmaakster en kookin. Ze komt vanaf 9 uur en blijft tot ongeveer 4 uur s´middags. Voor dat ik kwam had ze taak van opppaster voor de kinderen er ook nog bij. En we helpen elkaar een beetje met de kinderen en de keuken. Ze spreekt geen woord, maar dan ook echt geen woord engels! Dus als we willen comminiseren moet ik een dansje met me handen en voeten doen, verder dan gebarentaal kunnen we vrijwel niet comminiseren!

De dag ging gelukkig goed en we beginnen de dag om zo´n half 11 dan ontbijten we, kleden we ons aan en vervolgens gaan we naar het strand of blijven we bij het zwembad. Dan gaat Poala eerder weg om te koken en eten we s´middags lekker. Dan is het al bijna 4 uur en komt Mar thuis en gaan we vervolgens weer naar het strand en/of zwembad of iets anders leuks doen. Om een uurtje of 6 maakt Mar de merendar voor de kinderen klaar en blijven we meestaltot een uurtje of half 8 hangen op het strand. Om een uurtje of 11eten we pas. Ja, zoals je leest een heel appart eetpatroon!

Vandaag na het middageten gingen we een stukje rotsen klimmen. Is leuk zeiden de kids en Alberto. Alleen wel ong. een uur of anderhalf lopen. WAT! Nou oke. Dat heb ik geweten ook! We hadden ons in 2 groepen gespltis en ik zat bij Rocio en 2 van haar vriendinnetjes. En het rotsen stuk was lang! EN gevaarlijk! Op een gegeven moment hing ik letterlijk boven een klif en was het enige wat ik vast had een onstabel ijzeren hekje! Ik voelde me net Tomb Raider. Ik heb het overleeft! Voelde me heel wat. Ons eindpunt was een heel mooi prive strandje en Theresa en ik namen de terugweg over de autoweg. Mijn voeten waren helemaal kapot en het was gloeiheet dus het teer van de weg brande ook nog eens in mijn voeten. Maar ik voelde me helemaal stoer dus kon me gestolen worden


Foto´s: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums
(klik op de link en log in als jessica_banning5@hotmail.com met als wachtwoord Spanje, met hoofdletter. Aub geen dingen wijzigen en tussen jessica en banning zit een laagstreepje, een underscore)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active