jessiebanning.reismee.nl

Dagg NL Hola Español

DAAggg Luitjes, dAggg pappie, dAgg lieve vriendjes en vriendinnetjes en familie, dAg Noala en Noah DAAgg Nederland en ¿Hola, Que tal?!

Vrijdag 25 juli DE dag! Met me mams nog veilig aan me zijde vloog ik die dag naar Santiago de Compostela waar ik opgehaald zou worden door het gezin.

Het was vroeg op staan, wel 9 uur (dat is vroeg in de vakantie hoor) en om 12 uur zouden we vliegen. In het vliegtuig probeerde ik me nog niet te druk te maken en probeerde ik er met zo min mogelijk verwachtingen van te maken (maar natuurlijk heb je al een heel idylisch plaatje voor jezelf geschets). Het zag er vanuit het vliegtuigraampje allemaal heel goed uit, Galicie het groene Spanje, echter wanneer we er bijna waren was het echt dichtbewolkt vanwaar we ook op een ander vliegveld moesten landen, A Coruña.

Met een vertraging van 3 uur kwamen we eindelijk in Santiago aan. Het moment was daar oei oei oei, Mennn als ze leuk zijn! Mam al druk wijzend in de ronte jaja daar zijn ze(!!), ja thuurlijk mam, mam wijst namelijk iedereen in de ronte aan die er ook maar IETS van weg heeft. En inderdaad ik had gelijk! Een enkele minuut later kwamen er 2 Spaanse, leuke, vlotte dames op ons afgelopen. ´Helloww Jessica, (smak, smak) Howw are you doinn.´ En inderdaad dat was de moeder van het gezin Mar met haar zus. Ze hadden al die tijd op ons gewacht en de kids waren thuis onmogelijk met 3 koters op een vliegveld voor uren te wacten.

Nog een uurtje met de auto en we waren er. De sfeer in de auto was relax, comfortabel en het waren geintereseerde mensen. Toen we eenmaal op de plaats van bestemming aankamen kwamen Rocio (8j), Ana (5j) en Alberto (de vader) met kleine Alberto (2j) heel nieuwsgierig al snel aangelopen.

Ik kreeg een rondleiding door het strandhuis waar we nog 3 weken zouden blijven. Prachtig huis 5 meter van het strand met groot zwembad en vanuit mijn slaapkamer met 2-pers bed uitzicht op zee! Yeee! We aren uitgehongerd en gingen ook snel aan tafel bij Bar Covela (een gezellig barretje grenzend aan het strand en aan t´ strandhuis). Met heel veel heerlijke soorten vis en hele verhalen over de specialiteiten van Galicie hebben we heerlijk gegeten. De sfeer was nu al lekker, dat was een goed begin. En de kinderen waren, na onze cadeautje natuurlijk, ook heel lief.

BESOS

voor de foto´s: http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=myalbums
(klik op de link en log in als jessica_banning5@hotmail.com met als wachtwoord Spanje, met hoofdletter. Aub geen dingen wijzigen)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active